کنترل درب پارکینگ با موبایل به چه صورتی امکان پذیر است؟

How-to-control-the-parking-doo- with-mobile-phone

برای تبدیل موبایل به ریموت درب پارکینگ ابتدا نیاز است محصول “‘گیرنده هوشمند هوم” را خریداری کنید. شما میتوانید با استفاده از این محصول به راحتی تمام درب های پارکینگ ریموتی،کرکره برقی، قفل های برقی، در حیاط و…. را هوشمند کنید. این دستگاه نیازی به WIFI، مودم ،اینترنت و یا حتی سیم کارت ندارد. برای استفاده از دربازکن موبایلی هوم باید اپلیکیشن هوم را دانلود نمایید و حساب کاربری بسازید. نرم افزار تبدیل موبایل به ریموت هوم در دو نسخه برای گوشی های اندروید و اپل (iOS) موجود است و به راحتی می توانید از طریق کافه بازار، گوگل پلی استور و اپ استور دانلود نمایید.

android-iOS-hoom-app

برخی از ویژگی‌های دربازکن موبایلی پارکینگ

smart-3relays-hoom

برخی از ویژگی‌های سیستم تبدیل موبایل به ریموت پارکینگ به شرح زیر است:

اشتراک‌گذاری کلید مجازی:

 شما به راحتی می‌توانید به هرکسی امکان دسترسی به درب پارکینگ و کنترل آن را بدهید. فقط کافی است فرد موردنظر اپلیکیشن هوم را دانلود کند و شما از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر در حساب کاربری خود دسترسی 1 روزه، 1 ماهه و یا 1 ساله برای فرد تعریف کنید. تعداد کاربران اپلیکیشن سیستم هوشمند هوم نامحدود است.

Key-sharing-in-the-hoom

اضافه کردن ریموت فیزیکی روی دربازکن موبایلی: 

در سیستم هوشمند هوم امکان تعریف 128 کد ریموت وجود دارد. برای مثال در ساختمانی اگر افرادی گوشی هوشمند نداشتند، مالک می تواند برای آن افراد ریموت تهیه کند و روی دستگاه تعریف نماید. با این تفاوت که امکان غیر فعال کردن این ریموت ها به صورت تکی روی سیستم دربازکن هوشمند هوم امکان پذیر است.

لیست کاربران:

 درصورتی که برای اولین بار دستگاه را نصب و راه‌اندازی کنید، شما به عنوان مالک دستگاه محسوب می‌شوید و قابلیت اشتراک گذاری کلید مجازی یا ایجاد دسترسی برای افراد دیگر را دارید که بعد از اضافه کردن افراد مختلف لیستی از آن‌ها برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید دسترسی آن‌ها را بگیرید و یا آن‌ها را ادمین کنید. افرادی که ادمین می‌شوند قابلیت اشتراک گذاری کلید مجازی را دارند.

user-managment

گزارش تردد:

 مالک دستگاه می تواند 200 گزارش تردد آخر کاربرهای اپلیکیشن و ریموت را مشاهده کند، یعنی میتواند ببیند چه کسی در چه زمانی از کدام در تردد داشته است. این قابلیت به مدیر ساختمان کمک می کند تا امنیت ساختمان را بالا ببرد و مانع ورود افراد غیر مجاز به ساختمان شود. 

دادن دسترسی از راه دور:

شما از طریق بلوتوث به راحتی می‌توانید درب پارکینگ خود را باز و بسته نمایید ولی برای دادن دسترسی به افراد دیگر حتما باید به اینترنت متصل باشید. برای مثال در منزل نیستید ولی می‌خواهید کسی از پارکینگ شما استفاده کند، به راحتی از طریق اینترنت، شما دسترسی را برای فرد مورد نظر فعال می‌کنید و فرد مورد نظر از طریق اینترنت این دسترسی را روی اپلیکیشن هوم دریافت می‌کند و با بلوتوث می‌تواند کنترل درب پارکینگ خود را در موبایل خود داشته باشد.

روشن کردن اتوماتیک بلوتوث:

در گوشی های اندروید نیازی به روشن کردن بلوتوث نیست و فقط کافی است وارد اپلیکیشن هوم شوید و دکمه مورد نظر خود را فشار دهید. اپلیکیشن به صورت اتوماتیک بلوتوث گوشی را روشن کرده و به دستگاه متصل میشود و در را باز می کند.

متخصص هوم که دست به سینه ایستاده

نصاب جک و قفل برقی هستید؟

پیشنهادی برای افزایش درآمد شما داریم

مطالب مرتبط

۸ Responses

  1. سلام لطفا بفرمایید هزینه خرید و نصب گیرنده هوشمند برای درب پارکینگ آپارتمان که الان بیست عدد ریموت فعال داره چقدره ؟
    کل هزینه اش چقدر تموم میشه که بیان و نصب کند ؟
    و آیا میشه رو هر تعداد موبایل نصب کرد ؟ یعنی ۱۰ خانواده هستند که هر خانواده ۲ تا ریموت دارند و اگه بخان هر کدوم رو موبایلشون نصب کنند مقدوره ؟ یا از نظر تعداد موبایلهایی که وصل میشه محدودیت تعداد داره؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. با سلام و عرض ادب خدمت شما
      قیمت دستگاه گیرنده هوشمند ۳ رله هوم رو می توانید از لینک زیر مشاهده کنید. هزینه نصب و راه اندازی دستگاه گیرنده موبایلی هوم بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.
      شما می توانید به تعداد نا محدود به تمام افراد ساختمان دسترسی دهید و هیچ محدودیتی در دادن دسترسی ها نیست.
      https://www.smarthoom.com/shop/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF/

    1. با سلام و احترام
      بله، سیستم هوشمند هوم روی صد درصد جک های پارکینگ من جمله جک BFT هم کار میکند. برای اینکه نحوه اتصال دستگاه هوشمند هوم را به جک مورد نظر خود را بررسی کنید می توانید وارد لینک زیر شوید و با انتخاب برند و مدل جک پارکینگ خود نحوه سیم کشی و اتصال دستگاه هوشمند هوم به جک مد نظر خود را بررسی کنید.
      https://www.smarthoom.com/3-relays-add-door-guide/

  2. سلام
    بنده مدیر مجتمع مسکونی ۱۶واحدی هستم اخیرا متوجه این سیستم هوشمند شدم سوالاتی دارم که امیدوارم پاسخ دهید تا جهت خرید و نصب سیستم تصمیم گیری کنیم
    ۱-ما سه درب ورودی داریم (پارکینگ -درب اصلی مجتمع -درب بین پارکینگ و راه پله )ایا برای هر درب باید یک سیستم جداگانه نصب کنیم?
    ۲-هزینه کامل نصب این سیستم در حال حاضر چقدر است
    ۳-این سیستم تولید ایران است ?
    ۴-لطفا چند مکان در تهران که این سیستم را نصب کرده ایدمعرفی کنید
    ۵-مدت زمان نصب سیستم چند ساعت است
    ۶-لوازم مورد نیاز ساکنین جهت بهره برداری از این سیستم چیست
    ۷-امکان باز کردن درب از چند کیلومتری ممکن است ?
    از اطاله سوالات عذر خواهی میکنم چون قرار است در جلسه مجتمع مسکونی پیشنهاد را طرح کنم لازم است اطراف به موضوع داشته باشم تا ساکنین قانع شوند سیستم را نصب کنیم
    باتشکر -نهایت امتنان را از تسریع در پاسخگویی از شما خواهیم داشت

    1. با سلام و احترام
      ۱. دستگاه هوم امکان کنترل بیش از ۹ درب که در فاصله حدودی ۱۰ متری از هم باشند را دارد. در صورتی که دربهای شما در این فاصله باشند، امکان کنترل از طریق یک دستگاه را دارد.
      ۲. قیمت دستگاه با توجه به سایت مشخص است که به این مبلغ ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود. هزینه نصب سیستم روی درهای مختلف متفاوت است و بر اساس ساختمان شما محاسب می گردد.
      ۳.این سیستم کاملا تولید ایران است و ۲ سال هم گارانتی تعویض دارد.
      ۴. با توجه به شرایط حریم خصوصی افراد امکان معرفی ساختمان هایی که این دستگاه روی آن ها نصب شده وجود نارد. ولی شما می توانید نمونه جاهای نصب شده را در کانال آپارات هوم مشاهده کنید.
      ۵. بسته به نوع درها این زمان متفاوت است ولی هر درب تقریبا حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد.
      ۶. ساکنین برای استفاده از این سیستم کافی است گوشی هوشمند اندرویدی یا گوشی اپل داشته باشند. علاوه بر گوشی موبایل امکان استفاده از ریموت هم برای افراد وجود دارد. این ریموت هایی که روی دستگاه هوم تعریف می شوند قابلیت غیر فعال یا فعال شدن را توسط مالک سیستم دارند.
      ۷. در حال حاضر امکان کنترل درب از فاصله های کیلومتری وجود ندارد. ولی مالک سیستم و یا ادمین می تواند به افرادی که نزدیک درب هستند از راه دور دسترسی دهند.
      در صورتی که نیاز به پشتیبانی بیتشری دارید می توانید با شماره شرکت تماس بگیرید.
      با تشکر

  3. آیا ریموت موجود در دست واحدها امکان ست شدن با قفل هوشمند را دارند یا خیر؟در صورت پاسخ مثبت،حداکثر ریموت قابل تعریف با این قفل آیا ۱۲۸ عدد می باشد؟آیا امکان غیرفعال کردن عملکرد تعدادی از ریموت های ست شده توسط اپلیکیشن وجود دارد؟ ممنون از پاسخگویی

    1. سلام و عرض ادب. در صورتی که ریموت هایی که افراد در ساختمان استفاده میکنند ریموت های کد لرنینگ با فرکانس ۴۳۳ مگا هرتز باشد شما میتوانید این ریموت ها را روی دستگاه ریموت هوشمند موبایلی تعریف کنید.
      تعداد این ریموت ها با توجه به آپدیت جدید شرکت تا ۲۵۵ کد ریموت می باشد. در ضمن شما میتوانید از طریق اپلیکیشن هر ریموتی را که بخواهید غیر فعال کنید.
      برای بررسی نوع ریموت های مورد استفاده در ساختمان خودتون حتما لینک زیر را ببینید.
      نحوه تشخیص نوع و فرکانس ریموت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک!

شماره خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال شماره تلفن
close-link

مشاوران هوم آماده‌ی پاسخگویی هستند.

کافی است شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال
close-link