۱۰ نکته درباره خرید درب اتوماتیک پارکینگ

درب کرکره ای پارکینگ

تاریخ درب گاراژ به سال‌های خیلی دور، حدود سال ۴۵۰ قبل از میلاد مسیح، زمانی که ارابه در اتاقکهای دروازه نگهداری می‌شد برمی‌گردد. اما دری‌های مدرن در کشورهای غربی به خصوص آمریکا حدود قرن ۲۰ رواج پیدا کردند. در اوایل سال ۱۹۰۲ میلادی، تولید کنندگان آمریکایی در کاتالوگهای خود یک “درب اتوماتیک مسطح بالارو” را معرفی کردند. یک کاتالوگ به عنوان مدرک از سال ۱۹۰۶ وجود دارد که مدل درب اتوماتیک پارکینگ سقفی را معرفی می کند. یک درب اتوماتیک پارکینگ مناسب در دهه‌های اخیر یک عمر دوام می‌آورد پس منطقی است که برای انتخاب بهترین گزینه یک مقدار زمان صرف کنیم. اما چه نکته‌هایی را موقع خرید درب اتوماتیک پارکینگ باید در نظر گرفت؟

نکات مهم درباره خرید درب اتوماتیک پارکینگ

اگر تا به حال تجربه‌ای درباره خرید درب اتوماتیک پارکینگ ندارید پیشنهاد می‌کنیم این ۱۰ قدم را با ما همراه باشید.

با یک متخصص رودررو صحبت کنید

سفارش آنلاین یا تلفنی درب اتوماتیک پارکینگ مشکلاتی به همراه خواهد داشت. هر درب پارکینگ با دیگری تفاوت دارد پس شما نیاز به یک فروشنده‌ متخصص دارید تا جزئیات مربوط به درب پارکینگ مانند اندازه و شکل درب، فاصله از کنار درب و ارتفاع را اندازه‌گیری و در تصمیم بهتر شما را راهنمایی کند تا اگر در آینده مشکلی پیش آمد فروشنده بتواند پاسخگو باشد. پس قبل از سفارش یک درب با فروشنده متخصص برای دیدن موقعیت موجود هماهنگی کنید.

درب‌ چوبی را فراموش کنید

درب چوبی در صورتی که جدید باشند زیبا هستند اما در گذر زمان هزینه‌ی زیادی برای تعمییر و نگه داری برای ما دارند. درب چوبی طبیعی چند سال دوام می‌آورد ولی بعد از مدتی نیاز است تا پول دیگری خرج زیبا کردن چهره درب خود کنید. خبر خوب این که می‌توانید با صرف اندکی هزینه چهره درب خود را چوبی کنید و دیگر کابوس تعمیر و نگهداری را نداشته باشید. درب‌های آهنی با روکش چوب مصنوعی قیمت پایینی دارند و از فاصله این درب‌ها چوبی به نظر می‌آیند.

عایق کاری کنید

 

درصورتی که پارکینگ شما دارای سقف بسته ‌باشد به شما توصیه می‌کنیم که درب پارکینگ خود را عایق کاری کنید.

از فنرهای قوی استفاده کنید

برای درب پارکینگ کرکره‌ای فنرها کمک می‌کنند که درب پارکینگ به راحتی به بالا و به آسانی به پایین بیاید. اکثر پارکینگ‌ها از فنرهای پیچی استفاده می‌کنند و معمولا این فنرها در بالای درب پارکینگ مشخص هستند. فنرهای استاندارد معمولا تا ۱۰ هزاربار استفاده عمر می‌کنند. این عدد به نظر زیاد می‌آید ولی اگر شما هر روز ۶ مرتبه از درب پارکینگ استفاده کنید با توجه به ۱۰ هزار مرتبه، کمتر از ۵ سال طول می‌کشد تا فنرها خراب شوند. اگر مقداری هزینه برای فنرهایی با کیفیت خوب کنید عمر درب پارکینگ را ۲ برابر خواهید کرد.

یک درب اتوماتیک پارکینگ جدید درهمان زمان بخرید

کسی که درب‌اتوماتیک پارکینگ شما را نصب کند می‌تواند درب اتوماتیک پارکینگ شما را نیز نصب کند. درب اتوماتیک پارکینگ شما سرانجام خراب می‌شود پس بهتر است با خرید یک درب پارکینگ جدید، درب اتوماتیک پارکینگ خود را نیز تعویض کنیم.

هیچ وقت سعی نکنید خودتان درب پارکینگ را نصب کنید

شما می‌توانید خودتان درب پارکینگ را نصب کنید و هزاران تومان صرفه‌جویی کنید اما اگر تجربه‌ی این کار را ندارید به شما توصیه نمی‌شود.چون نیاز به ابزارهای متنوع دارد و ممکن است یک یا دو روز کامل وقت شما را بگیرد اما با هزینه‌ای که برای متخصص می‌کنید این کار را در4 ساعت انجام می‌دهد.

از سایت تولیدکننده برای انتخاب طرح درب پارکینگ خود کمک بگیرید

معمولا تولدکنندگان درب پارکینگ در سایت خود نمونه کارهای متنوعی از محصولات خود دارند.بعضی از آنها از نرم افزارهایی استفاده می‌کنند که با آپلود کردن عکس ساختمان خود این قابلیت را به شما می‌دهد که بتوانید انواع درب ها را برروی عکس منزل خود تست کنید.

پنجره‌ها را با دقت انتخاب کنید

درب کرکره ای پارکینگ

 

اگر پارکینگ شما دارای سقف است از پنجره استفاده کنید. پنجره می‌تواند نور مورد نیاز را برای پارکینگ به ارمغان بیاورد.

اگر به دنبال یک درب بدون صدا هستید نکات زیر را رعایت کنید

اگر شما درب پارکینگ کرکره ای دارید و دوست دارید در هنگام باز و بسته شدن کمترین صدا را داشته باشد باید از عایق پلی اورتان و غلطک‌های پلاستیکی استفاده کنید.عایق خیلی از صداهای ناشی از بالا و پایین رفتن درب را تعدیل می‌کند.غلطک‌های پلاستیکی خیلی کم صداتر از آهنی هستند.

از ورق‌های آهنی سایز ۲۴ استفاده کنید

اگر می‌خواهید از درب آهنی استفاده کنید از ورق سایز 24 استفاده کنید.خیلی از درب ها از ورق های 25 استفاده می‌کنند.( هرچه نازکتر عدد بزرگتر)

 

متخصص هوم که دست به سینه ایستاده

نصاب جک و قفل برقی هستید؟

پیشنهادی برای افزایش درآمد شما داریم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک!

شماره خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال شماره تلفن
close-link

مشاوران هوم آماده‌ی پاسخگویی هستند.

کافی است شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال
close-link