حضور خانه هوشمند هوم در رویداد موپک
تیم نویسندگان هوم

تیم نویسندگان هوم

حضور خانه هوشمند هوم در رویداد موپک

حضور خانه هوشمند هوم در رویداد موپک

نخستین رویداد موپک برای تلفن همراه، برنامه‌ریزی و توسعه زندگی شهری با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از 26 مهرماه برگزار شد.

در سال‌های اخیر استفاده از فناوری‌های ICT برای راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه نوپا یا همان استارت آپ‌ها از دو منظر کاهش هزینه‌ها و تسهیل امور اجرایی و ایجاد اشتغال مورد استقبال دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی کشور قرار گرفته است.

بر این اساس شهرداری منطقه 5 تهران با همکاری ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی رویداد موپک (تلفن همراه، برنامه‌ریزی و توسعه زندگی شهری) از 26 تا 29 مهرماه جاری در مجتمع تجاری کوروش مال برگزار شد.

شهر هوشمند، خدمات مرتبط با مراکز و مجتمع‌های تجاری، گردشگری شهری و کارآفرینی، کارآفرینی در بافت فرسوده، اقتصاد شهری و خانواده‌ها، ترافیک و فرهنگ رانندگی، دستفروشی و سد معبر، مدیریت پسماند و تفکیک زباله (خشک و تر)، کارآفرینی اقشار آسیب‌دیده اجتماعی، زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار از جمله موضوعات این رویداد بودند. این رویداد در دو بخش استارت‌آپ ویکند و نمایشگاه برگزار شد.

موپک

در بخش استارتاپ ویکند شرکت‌کنندگان در یک فضای مشترک با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق و متخصصین حوزه مدیریت شهری انتخاب ‌شده‌اند، در جهت تبدیل ایده‌های خود به کسب‌وکار موفق تلاش می‌کردند. همچنین در بخش نمایشگاهی نیز اقدام به معرفی شرکت‌ها، کسب و کارهای جدید، ایده دادن به فارغ‌التحصیلان برای یافتن جایگاه شایسته، تعامل و ارتباط با صنعت  شد.

در همین راستا خانه هوشمند هوم در این رویداد شرکت کرد و مباحث و همکاری های سازنده‌ای با مسئولان مجتمع کورش و شهرداری منطقه 5 انجام داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تبریک!

شماره خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال شماره تلفن
close-link

مشاوران هوم آماده‌ی پاسخگویی هستند.

کافی است شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال
close-link