راهنمای انتخاب بهترین درب پارکینگ ریلی

درب پارکینگ ریلی

برای انتخاب یک درب پارکینگ ریلی یا کرکره ای نیاز دارید به عواملی مثل جنس، طرح، اندازه و رنگ آن توجه کنید.علاوه بر این عوامل باید توجه داشته باشید که درب پارکینگ شما ریلی می‌باشد یا کرکره‌ ای و یا همانند اکثر درب‌های پارکینگ به داخل منزل باز می‌شود.آیا برای باز کردن آن ریموت می‌خواهید؟ یا یک سیستمی که با گوشی هوشمند باز و بسته شود؟

موارد متنوعی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید آنها را انتخاب کنید.در این مقاله راه‌های مختلف باز کردن درب پارکینگ همراه انواع مختلف درب‌های پارکینگ معرفی شده‌است.

چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

درب پارکینگ شما ریلی است یا به داخل منزل باز می‌شود؟

اینکه درب پارکینگ شما کدام حالت بالا باشد به عوامل زیر بستگی دارد:

  • چند بار در روز از درب پارکینگ استفاده می‌شود؟
  • چه مقدار فضا برای درب پارکینگ دارید؟
  • طول درب چقدر است؟
  • جنس درب پارکینگ چیست؟
  • آیا درب فضا درب کناره‌هایش دارد؟

درب پارکینگ برقی چیست؟

درب پارکینگ برقی یک بازوی مکانیکی است که کمک می‌کند درب پارکینگ ما به صورت اتوماتیک باز و بسته شود. یک سیگنال از طرف ریموت یا کی‌پد فرستاده می‌شود که به درب پارکینگ برقی فرمان باز یا بسته شدن را می‌دهد. وقتی جسمی در مقابل سنسور این درب ها قرار بگیرد، درب به صورت اتوماتیک باز می‌شود.

درب پارکینگ داخل باز شو

همانطور که در شکل زیر می‌بینید، این درب‌ها به فضای زیادی نیاز دارند چون درب باید بتواند به طور کامل در داخل منزل باز  شود.اکثر اوقات این درب‌ها برای استفاده خانگی استفاده می‌شوند. این مدل درب‌ها امنیت کمتری نسبت به درب پارکینگ ریلی دارند چون با یک فشار می‌توانند باز شوند.

درب پارکینگ برقی

درب پارکینگ ریلی

اکثر مردم این مدل درب را به دلایل زیادی مانند فضای کمتر، تعمیر و نگه‌داری مناسب و امنیت بالا انتخاب می‌کنند.درب پارکینگ ریلی نیاز به فضای زیادی ندارد از این رو فضای خوبی برای پارک کردن ماشین صرفه جویی می‌شود. به علاوه درب پارکینگ ریلی در سراشیبی‌ها هم کاربرد دارد که این کاربرد، در درب مدل قبل استفاده نمی‌شود.

درب پاریکینگ ریلی

روش‌های مختلف باز کردن درب پارکینگ

راه های زیادی برای باز و بسته کردن درب پارکینگ وجود دارد مانند:

  • ریموت
  • کارت
  • کد
  • گوشی هوشمند
  • باز شدن درصورت نزدیکی به درب

ریموت

یکی از راه‌های معمول استفاده از ریموت است. با فشردن یک دکمه روی ریموت سیگنالی به جعبه فرمان درب پارکینگ فرستاده و فرمان باز یا بسته شدن صادر می‌شود. این روش هم برای مصارف خانگی و هم تجاری کاربرد دارد.

یکی از مشکلات بالقوه ریموت‌ها این است که به راحتی کپی و دزدیده می‌شوند و این یک نگرانی است که افراد را به استفاده از راه‌های جایگزین مانند گوشی های هوشمند سوق می‌دهد.

کارت

یکی دیگر از راه‌‌ها، استفاده از کارت‌ RFID است که این مورد در مصارف تجاری استفاده می‌شود. در این کارت‌ها یک چیپ قرار داده شده است که شما باید کارت را بکشید یا در نزدیکی دستگاه بگیرید. این روش دیگر نیازی به باتری برخلاف ریموت‌ها ندارد.

مثل ریموت ها این روش هم دارای مشکلاتی مانند سرقت کارت با کپی کردن آن است.

کد

یکی از راه‌های باز کردن درب پارکینگ که مصارف تجاری دارد استفاده از کد است. این روش از روش‌های بالا از امنیت بشتری برخوردار است.

باز شدن در هنگام نزدیکی به درب پارکینگ

در این روش با نزدیکی به درب پارکینگ به صورت اتوماتیک باز می‌شود. یعنی به نوعی شما را شناسایی می‌کند و سپس درب پارکینگ را باز می‌کند. برای اطلاع از این روش شما می‌توانید وارد این لینک شوید.

باز و بسته کردن درب با استفاده از گوشی

این روش یکی از ارزان‌ترین، راحت‌ترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای باز و بسته کردن درب پارکینگ است. در این روش شما دیگر نیازی به ریموت ندارید و ریموت شما گم یا دزدیده نمی‌شود. اگر بخواهید اجازه دسترسی به کسی بدهید به راحتی می‌توانید در داخل اپلیکیشن این کار را انجام دهید.

خانه هوشمند هوم با معرفی دربازکن هوشمند پارکینگ خود این کار را برای تمامی افراد امکان‌پذیر کرده است. فقط کافی است شما دستگاه ما را خریداری کنید و با نصب اپلیکیشن اندروید و iOS هوم از باز و بسته کردن درب پارکینگ خود به وسیله گوشی هوشمند لذت ببرید.

متخصص هوم که دست به سینه ایستاده

نصاب جک و قفل برقی هستید؟

پیشنهادی برای افزایش درآمد شما داریم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک!

شماره خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال شماره تلفن
close-link

مشاوران هوم آماده‌ی پاسخگویی هستند.

کافی است شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال
close-link