عکس یادگاری رویداد Dmond Pitches
تیم نویسندگان هوم

تیم نویسندگان هوم

کسب رتبه اول در رویداد Dmond Pitches توسط استارتاپ هوم

کسب رتبه اول در رویداد Dmond Pitches توسط استارتاپ هوم

در چهاردهمین دوره رویداد Dmond Pitches  که در محل شتابدهنده دیموند برگزار شد، استارتاپ هوم موفق به کسب رتبه اول شد. این رویداد با هدف رشد و گسترش اینترنت اشیا (IOT) و معرفی استارتاپ‌ها به سرمایه گذاران و با حضور استارتاپ‌های هوم، لوکسین، موبیکار، هوما، بی‌ماین، فایندا و سافت سرویس برگزار شد.

همکاری دو شتابدهنده

نکته قابل توجه این رویداد همکاری شتابدهنده دیموند و شتابدهنده‌ی سخت افزاری هاردتک بود که با سخنرانی آقای ملکی مدیر سرمایه گذاری هاردتک  آغاز شد.در این سخنرانی آقای ملکی درمورد امکانات شتابدهنده هاردتک برای استارتاپ‌ها صحبت کرد و استارتاپ‌های حوزه سخت افزار را برای گسترش کسب و کار خود به این شتابدهنده دعوت کرد.

استارتاپ هوم

استارتاپ هوم با دستگاه‌های هوشمند مثل دربازکن هوشمند پارکینگ، دربازکن هوشمند حیاط و قفل هوشمند علاوه بر کاهش هزینه‌ها، راحتی اشتراک گذاری کلید و امنیت بالاتر راهکاری برای اشتراک گذاری کلید در داخل اپلیکیشن موبایل برای سایر استارتاپ‌های اکوسیستم را فراهم آورده است.در حال حاضر دربازکن هوشمند پارکینگ محصولی است که استارتاپ هوم وارد بازار کرده‌است و با استقبال خوبی از جانب مردم مواجه شده است. استارتاپ هوم در زمینه زیرساخت اشتراک گذاری کلید تفاهم‌نامه‌ای با استارتاپ الوپارک برای رزرو آنلاین جای پارکینگ شخصی امضا کردند.

دربازکن هوشمند پارکینگ

جایگاه‌های بعدی

استارتاپ لوکسین با ارائه محصولات خانه هوشمند با قیمت‌های ارزان و کیفیت بالای محصولات در جایگاه دوم این رویداد قرار گرفت. رتبه سوم به استارتاپ موبیکار اعطا شد که با استفاده از یک دانگل می‌توان عیب یابی خودرو، مکان یابی، پمپ بنزین یاب و یادآوری سرویس‌های دوره‌ای را انجام داد.

هم بنیان گذاران هوم و لوکسین

شرکت‌های سرمایه گذاری حاضر در این رویداد

در این رویداد نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه گذاری نظیر شناسا، شرکت سرمایه گذلری بهشهر، شتابدهنده هاردتک، شرکت ایران ارقام و لوازم خانگی کن حضور داشتند.

پس از پایان نظرسنجی از حضار، استارتاپ هوم به عنوان استارتاپ منتخب مردمی انتخاب شد.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تبریک!

شماره خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال شماره تلفن
close-link

مشاوران هوم آماده‌ی پاسخگویی هستند.

کافی است شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال
close-link