خبرگزاری ایسنا
تیم نویسندگان هوم

تیم نویسندگان هوم

بازتاب خانه هوشمند هوم در رسانه‌های کشور

آینده‌ای هوشمند درون دست کلیدها

محصولات “خانه هوشمند هوم” راه‌حلی برای این مشکلاتی همچون جاگذاشتن دسته کلید در منزل یا امنیت آن در زمان سفر ارائه داده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، اعضای تیم خانه هوشمند هوم با هدف راحت و ایمن کردن ورود به خانه‌ها، به دنبال راهی بودند که دیگر به دسته کلیدهایمان نیازی نباشد. این کسب و کار، همانند بسیاری از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی دنیا از کارگاه شخصی موسسان شروع به کار کرد و پس از گذشت یک سال با کسب مقام در مسابقات ملی اینترنت اشیا، نظرها را به خود جلب کرد.

اینترنت اشیا

در حال حاضر شرکت “هوم” محصولاتی مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیا را وارد بازار کرده که از آن‌ها می‌توان به سیستم یکپارچه امنیتی شامل سنسور در و پنجره، سنسور تشخیص حرکت و همچنین آژیر متصل به شبکه اشاره کرد. علاوه بر این، کنترلر درِ هوشمند محصول دیگری است که “هوم” روانه بازار کرده است.

با خرید این محصول می‌توان از راه دور و از طریق اپلیکیشن هوم روی گوشی هوشمند، درِ پارکینگ، درِ ورودی آپارتمان و همین‌طور درِ واحد را باز کردتا دیگر کسی پشت در نماند.

سنسور درب و پنجره

با توسعه اپلیکیشن کاملا فارسی، هوم توانسته ارتباط خوبی با کاربران ایرانی برقرار کند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توان در هر لحظه و هر مکان از بازشدن درِ منزل خود اطلاع پیدا کرد و یا فرمان باز شدن درهای منزل را صادر کرد.

در آینده‌ای نزدیک، دیگر نیازی به حضور در منزل برای دریافت کالاهای پستی نیست. آینده‌ای را تصور کنید که در آن می‌توان برای ساعاتی پارکینگ خود را به دیگران اجاره داد و از آن کسب درآمد کرد یا کلید منزل خود را از طریق اپلیکیشن برای ساعاتی با مهمانان به اشتراک گذاشت. خانه هوشمند هوم در تلاش است تا با آماده‌سازی زیرساخت مناسب، چنین آینده‌ای را برای هم‌وطنان به ارمغان بیاورد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تبریک!

شماره خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال شماره تلفن
close-link

مشاوران هوم آماده‌ی پاسخگویی هستند.

کافی است شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال
close-link