خانه هوشمند با پارکینگ هوشمند

دربازکن هوشمند پارکینگ

خانه هوشمند با پارکینگ هوشمند

پارکینگ هوشمند در خانه های هوشمند در حال تبدیل شدن به آخرین مد مصرف‌کنندگان هستند. زمانی صرفا بخشی از تخیل ما در فیلم های جنگ ستارگان یا پیشتازان فضا بوده است اما دیگر کافیست. خانه های هوشمند با تکنولوژی های جدید، دیگر رویای آینده نیست. آینده اینجاست! 

[cta id=”2677″ vid=”0″]

خانه هوشمند

و این فقط در مورد ربات هایی نیست که کنترل امنیت خانه را به عهده گرفتند یا یخچال هایی که تمام خانه را پوشش می‌دهند یا ترموستاتی که دمای خانه را با گوشی‌تان کنترل میکند؛ بلکه در مورد تمام وسایل الکترونیکی‌ای است که به اینترنت خانه وصل می‌شوند و دستورات شما را انجام می‌دهند، چه داخل اتاق خواب‌تان روی تخت خوابیده باشید و چه در اتاق هتلی آن سر دنیا باشید. بزرگترین مزیت خانه های هوشمند حذف نگرانی ها و شک های آزار دهنده‌ی امنیت منزل است و خیال شما را آسوده می‌کند. دیگر نیازی نیست دو به شک باشید که زیر اجاق گاز را خاموش کرده اید یا نه؟ یا اینکه هشدار دهنده‌ی دزدی منزل را روشن کرده‌اید یا نه؟ شما می‌توانید همه ی این ها را بر روی تبلت یا گوشی هوشمند و ریموت خود کنترل کنید.

دربازکن پارکینگ هوشمند هوم

البته که یک خانه هوشمند، یک پارکینگ هوشمند هم می‌خواهد؛ اینجاست که “هوم” به کمک شما می‌آید.

دربازکن موبایلی هوم

 

با یک کلیک ساده بر روی گوشی هوشمندتان شما کنترل درب پارکینگ منزلتان را در اختیار دارید و دیگر نیازی به ریموت درب پارکینگ‌تان نیست. چون این ریموت مجازی است، نیازی به خرید ریموت های جدید با هزینه های بالا نیست؛دیگر نگرانی ناشی از گم شدن ریموت هم ندارید. بلکه با نصب برنامه و اشتراک گذاری آن ، تمام اعضای خانواده و ساکنین ساختمان می‌توانند از آن استفاده کنند. حذف امکان گم شدن ریموت و طبعات ناشی از آن اتفاقیست که این وسیله جلوی آن را می‌گیرد.

برای اطلاعات بییشتر در مورد پارکینگ هوشمند هوم به اینجا مراجعه نمایید یا با تماس بگیرید.

متخصص هوم که دست به سینه ایستاده

نصاب جک و قفل برقی هستید؟

پیشنهادی برای افزایش درآمد شما داریم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک!

شماره خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال شماره تلفن
close-link

مشاوران هوم آماده‌ی پاسخگویی هستند.

کافی است شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاوران هوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
ارسال
close-link